Larko peegel

Maandumise häda

Posted on: 11 01 2009

Teate, mis häda seisneb selles, et kuskilt Tallinna vürstiriigist või Harju-, Tartu- Valgamaalt või kusagilt mujalt viisakast kohast Helsingisse naased? Esialgu nagu polekski häda midagi, sa ei jõuagi selleni, et oled järjekordselt Soome satunud. Aga varem või hiljem jõuab karm reaalsus kohale ja siis ei aita hädast välja miski peale nutika olemise ja – kui soovite – rehepapi mõistuse.

Reede õhtuks ma siis siia jõudsin. Viina ja head Eesti toitu oli kaasas nii et vähegi polnud. Täna hommikul aga tuvastasin, et mida enam ei ole, seda lihtsalt ei ole.

Täna aga pühapäev, lähe sa siis kusagilt Helsingist poodi otsima, kus lahtiolekuks eriluba olemas. Siin on poodlemist rängalt seadustega reguleeritud, milles mõistusekibenetki pole ma leidnud. Aitaks minu tagasihoidlikust arust, et poodlemist reguleeriksid kaks head asja: nõudlus ja pakkumine. Siin on aga sellised põhitõed kuritegelikuks kuulutatud. Nagu nüüd seda parlament paremini teaks, mis rahvale korda läheb.

Oma heast kuid kibelevast peast aga leidsin erandi: kioskidel on lubatud ka pühapäeviti vahemikus 9-21 õlut müüa! Ja et üks selline kiosk otse üle tänava asub, sain ka hädavajaliku arstirohu kätte. Nüüd hakan juba ennast inimese moodi tundma.

Minge õige persse, rahvaasemikud!

8 Vastust to "Maandumise häda"

Ma olen kah mõelnud (uurida pole viitsind), et miks see Soome kaubandus nii ülereguleeritud on.
Kas peavad rahvaasemikud oma valijaid lollideks, et neid on treenida vaja leib-piim-viin reedel valmis ostma ning sellega harjutada rohkem kui 1 päev ette mõtlema?

Ma kipun arvama, et seal on mingisuguse demokraatia puudujäägiga tegemist. Kui rahvaesindajaid oleks võimalik reaalselt välja vahetada, nad ehk nii lolle seaduseid vastu ei võtaks.

jaah, narkarite elu pole kerge.
soome hoolib liiga palju oma inimeste ajudest.

Uusabitutele abiks: http://www.paikalliset.info/?alue=&kategoria=ruokakaupat&lang=

Kõik k-piccolod peaks pühapäeviti lahti olema.

Raudtejaamast peaks samuti midagi leiduma.

Vari, kas Sul on andmeid, mis mind narkariks kinnitaksid?

Mind hämmastab ikka ja jälle, kuidas lihtrahva hooleks ei tohi jätta tähtsaid otsuseid nagu see, mis kellani poest õlut (ja mõnel pool ka vorsti) osta tohib, ent see-eest võivad nad otsustada pisikesi ja mõttetuid asju nagu see, kes pääseb riigi parlamenti. Tähtsuse järjekord on moodsas demokraatias rangelt paigas.

No Sa hakadki pihta saama, mis mulle Soomes ei meeldi. Vorsti ja õlle ostmise õigus on mu käest tõepoolest ära võetud, aga seda ma just ise otsustada tahaksingi. Parlamendiliigmed aga nii tähtsad ei ole, kuna ükski nendest ei luba rahvale otsustamiseõigust tagasi anda.

Või peaksin ma hoopis ise kandideerima? Aga sel juhul millise partei nimekirjas? Larkopartei hoopis?

Mina olen poolt!

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
