Larko peegel

Häid mõteid vaja

Posted on: 6 01 2009

Altex on mind lahkelt kutsunud ülehomsele üritusele Eesti vajab Sinu ideesid, kuhu ka minna kavatsen. Kavas on arutada häid mõteid, mida võiks Osale.ee -keskkonna kaudu arendada. Häda aga seisneb selles, et mul pole hetkel ühtegi head ja arendusvõimelist mõtet käepärast.

Kui siis kellelgi peaks mõni mõtteterakene olema, mida ei pea paljuks jagada, palun sellest kas kommentaarides või e-postiga mulle lahkelt märku anda. Ei pea olema lõpuni läbimõeldud ja projekti tasemel algatus. Nagu olen aru saanud, ongi kokkusaamise eesmärgiks häid algatusi kambakesi arendada.

Sildid: ,

4 kommentaari to "Häid mõteid vaja"

Paistab, et kohtume silmast silma. 🙂 Paar ideejuppi on aga ma ei saa neid praegu jagada.

Hea seegi, arendame siis neid. Mul oleks ise veebikeskkonna kohta nii mõndagi öelda, kuid sisulised algatused on millegipärast mind vältinud. Järsku sellest tulenevalt, et peaks ametliku innovatiivsuse aasta olema, mis minu juures kipub innovatiivsust maha suruma.

[…] küll lähemal ajal proovida, kas või hästi lühidalt. Võib-olla annaks seda teha näiteks homse Altexi ürituse raames. Kindlasti ei kavatse ma ise üritust hakata otse striimima, seda vähem veel, et see […]

[…] 8 01 2009 at 8:09 | In infoühiskond | Tags: altex, kodanikuühiskond, osale.ee Üleeile kurtsin et mul pole mõteid tänase Altexi korraldatud ürituse Eesti vajab Sinu ideesid tarvis. […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
