Larko peegel

Elan ilma Messengeritagi

Posted on: 27 12 2008

Ma pole üldse miski Messengeri fänn aga kuna mul on mõned tutavad, kellega saab ühenduse kõige operatiivsemalt just MSN Messengeri läbi, on mul ka Hotmaili kasutajakonto olemas ja Ubuntu all Pidgin Inernet Messengeris koos Google ja Yahoo omadega arvel. Et aga mu värskes sülearvutis Vista siiski veel hinge sees hoiab, arvasin et võiks ka sinna Windows Live Messengeri paigutada. See aga polnud ilmselt Microsoftile meelepärane.

Ei tea mis süsteemieelistused seda nüüd takistavad. Kas see, et ma ei tahtnud Microsofti pakutud lülitisi külge võtta nagu näiteks brauseri avalehe välja vahetamine, MSN otsingumootori seadmine oletusotsinguks, andmete träkkimine jne? Või oli asi selles, et katsuti koos tarkvaraga mulle midagi sellist sokutada, mida mu tulemüür, nuhkvaraeemaldaja ja viirusepeletaja ebatervislikuks peavad?

Muideks, ekraanikaaberdus on tehtud GIMPiga, millest huvitaval kombel ka Windowsi versiooni leidsin. Ega vabavararahvas kitsid poisid pole, jagavad oma töö vilju ka suletud lähtekoodi keskkonnas kasutatavaks. Minu elu aga Live Messengeri puudumine ei häiri.

6 Vastust to "Elan ilma Messengeritagi"

Live Messengeri kohta ep oska eriti öelda – ep pruugi juba ammu wini. Lauamassinas om AMSN ja läppareis Pidgin.
A kahtlustan kyll, et mingit jura yritati koos messengeriga kaela määrida.
Miskipärast meenus omaaegne kammaaja, kui winis ep saand messengerit ilma uuendamata yldse kasutada – vägisi suruti update pääle.
Ega isegi enam kõikväki sõnuminaatoreid viitsi kasutada – pole pereelu kõrvalt pallu aiga lobiseda.

Aga, mes puudutab GIMPi – tollest om wini variant tõesti juba ammu olemas, kasutasin ka ise, kui veel tagurlik pisipehmeneja olin. Tõsi, tegu oli versiooniga 1.2 vai mingi taolisega.

muide mul on sama viga. ei pääse miskit tegema. vana versioon töötas, pojakene muidugi imes uue variandi arvutisse ja tutukit, miski ei tööta enam, saadab mu kogu aeg metsa.
kõrvaldasin siis kogu messengeri ja proovisin algusest, ei tööta.
nüüd kasutan seda varianti: http://www.webmessenger.msn.com

aga gimp on minulgi olemas:) kah tänu pojale, kes pilte duunib🙂

Võiksin veel välja pakkuda veebipõhise messengeri, millel ka maakeelne verss olemas: http://www.meebo.com
Ise kasutan seda siis, kui keegi on oma kontoga Kopetes ees ja sedagi harva, ntx Kubuntu- või Mandriva-liveplatedel…
Muide, ma hakkan juba mõnu tundma nondest liveplate-linuksite tööst.

Tänan heade vihjete eest, kuid Windowsi kasutan äärmiselt harva väga spetsiifilistel ülesannetel ja messengeri järele on vajadus sama harva. Vaevalt mõlemad asjad korraga juhtuma peaksid. Vast kaks inimest on olemas, kelle peamiseks kontaktikanaliks mul MSN ja nendestki teine on mu Skype kontaktides.

Liveplaadid on head kui on vaja midagi lihtsalt teostavat teha, millest ei tohiks kõvakettale jälge jääda. Ise põletasin eile Solarise, mis vast jääbki plaadiks, kuna ta millegipärast midagi mu lauaarvutis ära ei tunne ja selle masina jaoks ma seda mõelnud olin. Sülekoerale pole väga hea mõte kolmandat opsyssi sikutada.

[…] Joulukuussa ajattelin kuitenkin asentaa läppärin Windows-osioon MSN Messengerin. Se jäi kuitenkin yrityksesksi ja päättyi tällaiseen […]

[…] nurjus mu katse rüperaali Windowsi partitsiooni peale MSN Messenger installida. Eile õhtul võtsin asja […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
