Larko peegel

Stressivaba lipsusõlm

Posted on: 22 12 2008

Bobik vihastab enda peale, et tal lipsusõlme tegemine käigupealt ei läinud. Pole seal kurta midagi, ise pole seda kunstitükki kunagi suutnud ära teha ja olen juba ammu käega löönud. Kadunud isa vanades lipsudes on tema tehtud sõlmed alles ja kui peaksin kogemata mõne lahti võtma, viskan ta kohe minema. Ega mul lipsud elu sees otsa ei saa, sest isast jäi neid üsna palju maha ja ise ei pane sageli ette.

Hiljuti aga sai üks uus ka ostetud. Seda laadi sõlm on laisa inimese jaoks suurepärane.

Sildid:

10 kommentaari to "Stressivaba lipsusõlm"

Ma ilmselt võiksin head pappi kokku ajada, kui hakkaks kõigile hädalistele lipsusõlme tegemist õpetama 😛 Mul see töö selge.

Ma millegipärast arvan, et libasõlmega lipsude müümine ja turustamine tooks rohkem raha sisse.

Larko, tead, see lipsusõlm polegi teab mis keeruline. Tuleb lihtsalt maru palju ringe ümber tõmmata ja valmis. Mul aga jäi üks ring tõmbamata ja kuramus sealt algasid ka hädad.

Sinu variant lihtsusest on muidugi hea, oluliselt vähem stressi tekib. Ma olin ikka väga vihane enda peale. Nüüd on muidugi naljakas 🙂

Ma kunagi ammu õppisin lipsusõlmimise selgeks, aga laiscus con tides ei lasknud seda korrata (kordamine – tarkuse ema). Kui nüüd vaja oleks lipsusõlm teha, olen plindris. Samas ma ei tunne vajadust lipsu järgi. Poliitikasse ma ei sukeldu, teleripurki ei mahu…

Mul on isegi üks kikilips varuks kui peaks kunagi Katriorgu kutsutama. Midagi käega tehtavat pole kunagi suutnud selgeks õppida. Isegi kui tean kuidas asi käib, ei võta mu käsi seda teadmiseks.

Lipsu ainus eesmärk om moteada näidata, kuspool asub ilmetu näoga kiilaka esikylg…

Seda kah, aga näidab sedagi, et lipsu omanik on niivõrd viisakas inimene, et teab kus kohas ei tohi ilma lipsuta esineda.

Sel juhul olen mina egätepäidi ebaviisakas 🙂
Hoian energiat kokku tähtsamate asjade jaox. Päälegi ep satu ega kavatse ka sattuda poliitikasse.
Tegelt, telepurki olen paar korda sattund… a tunkedega. Tulid sindrid töö juurde filmima.

Einoh, eks igaüks otsustab selle asjakese ise. Kui mind nüüd niisama keegi arvuti juures kaameraga segama ilmuks, poleks just kohane oodata lipsustamist aga kui juba mõnele peenemale üritusele kutsutakse, on asi teine. Ja sel juhul tuleb kasuks kui sõlmega mässata ei pruugi.

[…] ja kommentaaritades Larko juttu stressivabast lipsusõlmendusest meenus yits mo enda varasem […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
