Larko peegel

Jõulukalender: TEHTUD!

Posted on: 21 12 2008

Nüüd on mul jõulukalendriga seonduvad tegemised ühel pool, lõpuks ometi. Ilmumata on veel neli sissekannet, kuid need on kõik juba kirjutatud ja eelajastatud. Viimane saab avalikuks mõni minut pärast südaööd jõulupäeva vastu.

See projekt oli väga huvitav ja õpetlik. Kuna kontsept sai juba ette hõisatud, oli mul enesel justkui kohustus midagi igaks ööks üles leida. Enamasti oligi mul see töö juba ette tehtud ja kogu aeg üks või kaks postitust eelajastusel salvestatud. Paaril korral läks siiski üsna täbaraks.

Samas oli mul lõbus veidi naljakat veebisisu üles otsida. Blogi järjepidavusele mõjus see kaheski mõttes hästi. Esiteks oli jõulukalendri igaöine sissekanne juba garantiiks sellest, et siin midagigi vähemalt kord ööpäevas ilmuks. Teiseks aga stimuleeris ka teistel teemadel kirjutama, et kogu ajaveeb üheks jõulukalendriks ei muutuks.

Oleks muidugi võinud kõik need luugid selliselt siin samas avaldada, kuid asja mõte seisneb selles, et tahtsin teha jõulukalendrist ühes konkreetses veebikohas asuva terviku, mis teeb mul tahtmise korral kergemaks seda tulevatel aastatel korrata. Takkajärgi panen larko.org’is üles indeksilehekülje, kus kõik luugid on klõpsatavad. Seda aga enne ei tee kui viimanegi sissekanne ilmunud, muidu võiks ju kellelegi pähe tulla luuke enneaegselt piilumas käia.

Omatoodangut oleks tahtnud kalendris rohkem avaldada. Pole siiski hullu ka teiste tehtud videoid striimida, mis mul peamiseks kalendrisisuks ongi olnud. Paar ise vändatud linti on ikka veel ilmumist ootamas.

Ei tea kas ma midagi sarnast veel ette võtan. Lähemal ajal päris kindlasti mitte, kuna mul on aasta otsa nii mõndagi planeeritud, et pühade ajal igavaks ei läheks. Tuleval aastal võiks siiski mõne postituste sarja välja mõelda. Töömahukas on see küll, kuid samas äraütlemata lõbus.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
