Larko peegel

Isa

Posted on: 9 11 2008

Teiseks teemast selle nädala fotojahil on tänasele päevale kohaselt isa. Minu isa sattus päris tihti kaamera ette ja mitte harva ka nõnda, et ise kaamera taga olin. Need kolm pilti kujutagu ennast väikse retrospektiivina.

See on üks vanimatest minu tehtud piltidest, mis digitaalsel kujul olemas. Klõpsatud 1968. aasta lõikuskuul mõned päevad pärast Tsehhoslovakkia okupeerimist. Isa oli alles 38-aastane.

See oli viimane kord, kui ma isa oma jalal kõndimas nägin. Veidi hiljem tabas teda insult ja elu lõpuni oli ta halvatud.

Sellises olekus on isa olnud viimased 10 aastat.

Sildid:

3 kommentaari to "Isa"

igatahes 38 aastane isa on väga sinu nägu või oled sina isa nägu, mispidi see nüüd läkski 🙂

Eks seda sarnasust võib erinevate ajastute fotodel tuvastada. Samuti on õemeeste sissekande keskmisel pildil istuv õetütar kõvasti mu isapoolse vanaema nägu. Mu õepoeg ja keskmine õetütar on minu lapsepõlve piltidega üsna sarnased. Kusjuures keskmise õetütre ema jälle pigem mu emapoolsele tädile sarnaneb. Ja mu keskmine õde (see, kelle tütar vanaema nägu) oli lapsepõlves minuga niivõrd sama nägu, et raske on piltidel vahet teha kui ei tea. 🙂

[…] A couple of more pictures of my father here. […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
