Larko peegel

Proovisin peaministri ametit

Posted on: 28 10 2008

Kristjani vihje peale proovisin kätt peaministriametis. Tõsi küll, ainult virtuaalselt ja täitsa pulli pärast. Selleks võimaluse pakus mulle keskerakondlik veebimäng Juhi nagu Ansip. Vinge värk, pean tunnistama, poliitiline satiir virtuaalvormis.

Nagu näha, on mul tulemus üsna kesine, kuid tuhka sellest. Vähemalt postkontorite sulgemine näis mu pärusmaa olevat.

8 kommentaari to "Proovisin peaministri ametit"

pähh, mina sain ainult 40 punkti. 😦
ja ei suutnud sealjuures sulgeda ühtki bussiliini. 😦

ei saa minust asja.
või ehk on vabanduseks, et ma samal ajal ka telefoniga rääkisin.

aga mäng ON lustlik, tuleb tõdeda.

Sul tuleb harjutada. Ega minugi tulemus tea mis mainimisväärne ei ole. Peaministril pole tarvis riigivalitsemise ajal segavaid kõnesid vastu võtta. Saaks veel Laari ja Padari kuidagi nähtamatuks teha. 😛

jajah, mängu tuleb täiustada võimalustega “hävitasid 1 Laari” ja “hävitasid 1 Padari”. 🙂

Väikes test 183 silma
postikontorid saavad täiega

Sinna teeserva on väga kerge rooli pöörata ja postkastid paistavad hästi silma.

[…] mängijate esikümme oli 330 ringis, kuhu mina muidugi oma 230 punktiga ei jõudnud. Sain muidugi Larkost ettepoole aga auhinnaks pakutav “digitaalses vormis Riiklik Aukiri” pole ka teab mis […]

Lahe, esialgu ajame asju alla ja pärast tavaelus inimesi. Mul tuli see 230 punktiga üsna hästi välja. Igaks juhuks tasuks jätta registreerimata, sest tuleks lugeda reeglite 5. punkti.

Minu puhul pole seda karta, et rullnokatsema hakaksin. Olen 51 aastat elanud ilma et oleksin autot meetrigi jagu juhtinud.

Ei pelga samuti kesknoorte spämmi. GMaili filtrid võtavad selle kraami vajadusel rajalt maha. Igaks juhuks kasutasin üsna värsket meiliaadressi, mistõttu saan ka kergelt spämmi allika tuvastada. Isegi ei pea spämmi tekimist väga tõenäoliseks, sest pole ju keskide huvides head virtuaalturunduse värki täis sittuda.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
