Larko peegel

Hakka või telekat vahtima

Posted on: 10 10 2008

Ega ma viimastel aastatel enam miski suur televaataja pole olnud. Üsna hästi olen seoses kohalike saadete täieliku digiüleminekuga sellega ära harjunud, et mul vaid üks kanal, ETV oma, käepärast on. Tegelikult ei vaatanud juba tükk aega enne teisi kanaleid peale ETV ja sealtki regulaarselt ainult mõningaid välja valitud saateid.

Just täna aga ähvardab mul üsna pikk ja tõsine teleri vahtimise istung kujuneda. Algas mul vaatamise töö juba ennelõunat ajaloolise menuseriaali Tuulepealse maa kallal. Kahjuks on see ülimalt põnev sari esmakordselt eetris just sel ajal kui mul iganädalane saunavoor ega reedene ennelõunane korduski minu jaoks just kõige mugavam ei ole. Loodan, et hakab ETV arhiiv seda näitama.

Vaadata tuulepealset igatahes tasub, kas või seepärast, et kaasa on haaratud vaata et kogu Eesti teatri raskekahurvägi. Kui seal veel Aarne Üksküla ja Lembit Ulfsak oleksid, siis ei jääkski vast enam reserve. Mine sa tea, äkki ongi nad seal, pole ma võtnud vaevaks oma kodutööd eelnevalt teha.

Kell kaheksast edasi jätkub mul vaatamist koguni veerand kolmeni hommikul. Õnneks mahub siiski vahele Pealtnägija, mille ajal saan köögitoimkonna kohustusi täita. Ega söömata küll nii kaua purgi ees ei istuks.

Vabariigi kodanikel on teemaks finantskriis. Jüri Mõis, Janek Mäggi, Jaan Puusaag ja Viljar Arakas on seda arutama täiesti pädevad ja samas on koosseis küllaltki intrigeeriv. Ei saa mitte kuidagi vaatamata jätta.

Buratino on klassik, millega mul ammu pole kokkupuudet olnud. Kuigi vana kordamine, igatahes kosutav vaatamine. Käib kohustusliku televaatamise alla.

Ja lõpetuseks ööfilmi paigal Faktootum, mis mul seni nägemata. Charles Bukowski raamatu olen lugenud küll. Nendega on üldiselt vist nõnda, et kas meeldivad koledalt või siis üldse mitte. Mulle meeldivad, mistõttu tuleb ka film ära vaadata.

Mul võib praegusel ajal telekas lausa nädala otsa välja lülitatud olekus toanurgas omaette mornitseda. Täna aga saab ta tõesti rinda pista et mulle kõike näidata, mida Rahvusringhääling suvatseb eetrisse paisata. Ega päevad pole vennakesed mitte teps.

Edit: Olengi Faktootumi enne näinud, läks meelest ära. Kannatab igatipidi teistkordast vaatamist.

Sildid:

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
