Larko peegel

Tänan meeles pidamast

Posted on: 29 08 2008

Ei oskanud oodatagi, et mulle eilse kolmanda 17-aastaku täitumise puhul nii arvukalt häid soove ja tervitusi saadeti. Kui eelmise aastaga võrrelda, oli neid lausa kordades rohkem, ent tookord ma seoses ümmarguse numbriga olingi täpse kuupäeva ja oma asukoha suhtes äärmiselt kidakeelne. Tänan kõiki, kes mind meeles pidasid ja eriti mõistagi neid, kes meeles pidamisest teada andsid.

Tervitusi laekus mulle peale meili näiteks Näoraamatu ja Taggedi läbi. Skype kaudu sain nii tsätisõnumeid kui ka kõnepostile salvestatud tervitusi. Avatud veebis on mulle nii luule, laulu kui ka niisama sissekande teel õnne soovitud. Isegi vallatule viskipeole on kutsutud. Aitäh!

Suur muusikaaustaja ma teadupärast ei ole, kuid head luulet naudin teinekord ka laulu kujul. Sealjuures on üks mu vaieldamatuid lemmikuid 18. sajandi Stockholmi trubaduur Carl Mikael Bellmann. Tema hauatähise juures olen mitu korda õlle või viinanapsu kõrvale Fredmani epistlit number 21 laulnud.

Tänutäheks tervituste eest edastan siiski epistli number 23. See võib laupäeva hommikul mul vägagi tõelähedaseks osutuda, sest väike tähistamine leiab reede õhtul aset.

3 kommentaari to "Tänan meeles pidamast"

Kas hilinenud õnnitlused kõlbavad:), palju õnne siis ja tervist ikka kah 🙂

Aitäh!

Mis hilinenud? Ise ole alles tähistamist alustamas. 😛

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
