Larko peegel

Tulgu Vikerraadio tagasi!

Posted on: 24 08 2008

Olümpiamängud on lõpuks ometi lõpenud, kuid veel pole Vikerraadio olümpiagaranteeni alt vabanenud. Ega itimehed pühapäevaõhtuti ei tööta, vähemalt mitte nii tühise asja tõttu, et raadiosaateid kuulajani tuua. Loodan, et saated homseks nii otse kui järelekuuldavaks taastuvad.

Mu vahepealne põgulus Kuku ja Klassika juures pole ise eneses paha. Suur muusikasõber ma ju ei ole, pigem musikaalne analfabeet, kuid vähemalt olen Rahvusringhäälingu uudiste peasaadet igal õhtul kell kuus Klassikast kuulda saanud. Boonuseks olen tuvastanud raadioteatri saated kell pool seitse, mis mul seni kahe silma (või siis kõrva) vahele jäänud. Ja eile kuulsin esmakordselt hea sõbra Arni Öölendureid, mis isegi muusikat mitte taipava inimese jaoks kuuldav. Varem pole selle peale seetõttu satunud, et Viker samal ajal Ööülikooli saadet edastab.

Kuku on ka mõningaid positiivseid üllatusi ette valmistanud. Mõningaid saateid kuulan sealt juba niigi regulaarselt, ent mõned uued tekisid põguluse käigus nüüd juurde. Ja iseäranis meeldib mulle see, et päevaseid kõnesaateid öösel korratakse. Ööd on mul tavaliselt vaiksed, sest muusikakanaleid kuulata ei taha.

Kuku juures aga ei meeldi mulle mitte teps reklaam. Õnneks on seda üsna tagasihoidlikult, kuid mõned päris jaburad on seal ka juures. Nagu näiteks sotsiaalselt vastutustundetu SMS-laenude reklaam “mitte üks tund ilma rahata”. Alkomeetri oma on muidugi kahtlane ka. Kui juba väsimust tunda ja oma lõhnades kahtleb, on parem ilma alkomeetritagi rooli taga mitte istuda. Teisest küljest, kui võtta asja niipidi, et tundes end roolikõlblikuks promillid igaks juhuks üle kontrollib, võib alkomeeter isegi kasulikuks osutuda. Ega relvadki kedagi ei tapa, nende headus või halbus oleneb sellest, kuidas neid kasutatakse.

Oma taustaheliks olen ma igatahes juba aastaid harjunud Vikerraadio otsestriimingut pruukima. Seetõttu on mõttetute ja Hiina diktatuuri silmakirjalikule heietamisele pühendatud olümpiamängude lõpemine minu jaoks väga hea uudis. Saagu Vikerraadio ruttu eetrisse tagasi! Mul juba niigi hulk järelekuulatavid saateid kolme nädala ajalt.

3 kommentaari to "Tulgu Vikerraadio tagasi!"

Vikerraadio (mida ma küll harva kuulan) kaitseks. Vikri mees on err olümpiablogis http://omblogi.err.ee/ teistest peajagu üle. Olümpiamedalit väärt. Rahvusringhäälingu ametlikult mitteametlik olümpiakanal seab omal moel spordiajakirjanike pingerea paika. Spordislängis võib õelda, et Tarmo Tiisler paneb kõigile pika puuga. Ja mitte ainult postituste arvu, vaid ikka sisuga. Nii mõnegi teise spordikommentaatori blogitükid jäävad kahjuks algkooli tasemele, ehk tsiteerides sealset väga tabavat kommentaari “… meenutavad 14-aastaste tüdrukute blogisid stiilis “mida ma täna hommikuks sõin””. Tiisler tundub olevat ainus, kes mõistab mis on blogi ja milleks niigi tööga ülekoormatud ajakirjanikel seda vaja on. Nii et Vikerraadio olümpiajutud (millest sina ja mina erinevatel põhjustel kahjuks ilma jäime), võisid päris huvitavad olla.

Tarmo Tiisler on laia silmaringiga ajakirjanik, kelle juttu on iga kell huvitav kuulata, olgu teema misiganes.

Praegu (esmaspäeval pärastlõunat) on Viker jälle kuuldav, mul seisab ees kolme nädala jooksul kogunenud saadete järelekuulamine.

[…] Ega ometi jälle miski olümpiagarantiin? […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
