Larko peegel

Mõtteline video Katile

Posted on: 19 08 2008

Mul on enam vähem korda läinud sünnipäevade Google kalendrisse salvestamise projekt, mistõttu laekub mulle meeles peetavatest sünnipäevadest meili teel paar päeva enne meeldetuletus. Kati tänasest sünnipäevast sain teate üleeile. Ise ta samuti asja siin viibides suuliselt kinnitas.

Mul on viimastel aegadel olnud kombeks teha väikne video sünnipäevalastele. Paraku on mu sülearvuti veel rivist väljas ja lauarvutisse pole õnnestunud videotöötluse tarkvara paigutada. Sestap jääb tänane sünnipäevavideo mõtteliseks. See tähendab, et sünnipäevalapsel tuleb mõelda videost. Seesinane pilt oleks väga suure tõenäolisusega sünnipäevavideol olnud.

Palju õnne sünnipäeva puhul!

Sildid:

4 kommentaari to "Mõtteline video Katile"

aitüma, kullakene.
kui nüüd keegi mulle veel eralennuki kingiks, oleks kõik OK. 🙂

Eralennukit käepärast ei ole, kahjuks. Pead kahe linna vahet paratamatult mereteed sõitma.

[…] Larko peegel Kõigi maade ajaveebnikud, ühinege! « Mõtteline video Katile […]

[…] oli mul Arnile kavas mõtteline video teha, kuid kukkus hoopis jutlustus välja. Ega ma neid sageli ette ei võta, olgu siis see mulle […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
