Larko peegel

30 hõberaha

Posted on: 16 08 2008

Eks Paavo ise teab, mida ta teeb. Paneb Schröderit nagu ütleb Igor Gräzin. Seda ei juhtu iga päev, et ma Gräziniga täiesti nõus olen.

Paavo Lipponen ütleb, et on oma lobitööle Nord Streami palgal Soome presidendilt ja peaministrilt luba küsinud. Mis siis? Mis nendele muud üle jääb kuid nõustuda? Ega nad vaba meest lepingut sõlmimast ka takistada ei saa. Eks Paavo ise teab, mida Paavo teha tahab.

Oma palgast Paavo ei räägi. Kauaaegse peaministrina ja parlamendi esimehena on tal küllaltki kindlustatud pensionipõli. Vaevalt ta Vene teenistusse nüüd just raha pärast läks, kuigi võrdlus 30 hõberahast pole siin sugugi kohatu.

Juudas reedab Jeesuse

14Siis läks Juudas Iskariot, üks neist kaheteistkümnest,
ülempreestrite juurde
15ja ütles: “Mis te tahate mulle anda, kui ma tema teie
kätte annan?” Nemad pakkusid talle kolmkümmend hõberaha.
16Ja sellest alates otsis Juudas parajat hetke, et Jeesust
ära anda.

Paavoga on mul oma kaugses politrukipõlves mitu kokkupuudet olnud. Mis seal salata, enamus nendest pole mulle temast meeldivat muljet jätnud. Kuid seda ma pean tunnistama, et olgu Paavo minu arvates kui palju tahes eksiteel, ta enamasti ise peab õigeks seda, mida parasjagu ette võtab.

Eesmärk pühendab abinõu” oleks minu hinnangul Paavo poliitilise tegevuse kohta hästi tabav iseloomustus. Sedapuhku aga ei saa ma tema eesmärgist põrmugi aru. Seda tean muidugi juba enne, et ta Nord Streami poolehoidja on, ent ei saa aru, miks ta peab seda niivõrd oluliseks eesmärgiks, et on selle saavutamise nimel nõus Venemaa esindajaks Soomes hakkama.

Kuigi ma aastate jooksul olen Paavoga enamasti lahkarvamusel olnud, olen seni siiski tema motiividest üldjuhul aru saanud. Isegi teataval määral olen temast lugu pidanud, sest ta on kõiges selleski, mis mulle meelepärane pole, üsna järjekindel olnud. Nüüd ei saa aru, järelikult ei saa ka lugu pidada.

Ega ometi 30 hõberaha pärast?

3 kommentaari to "30 hõberaha"

[…] Larko peegel Kõigi maade ajaveebnikud, ühinege! « 30 hõberaha […]

[…] pole Soomes sugugi pretsedenditu. Küll aga on pretsedenditu, et parlamendihoone seinte vahel Vene huve kaitstakse. See riivab Soome rahva […]

[…] öeldud, ei saa seda väga lühidalt teha. Paavo Lippose Nord Steami lobitööd olen juba varem kahel korral puudutanud. Kuidas Sofi Oksanen ikka Piitrisse sai, vääriks juba omaette sissekannet, […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
