Larko peegel

Tere Kinorong! Tere Kinolodi!

Posted on: 31 07 2008

Kinobussi on mul olnud rõõm juba mitmel aastal ja mitmel pool Eestimaad kaemas käia. Peale toreda ürituse olen ma bussiga suure hulga kilomeetreid sõita saanud ja ühel korral selle peal isegi öö maganud. Kui mõnel aastal vahepeal Kinobussi suveturniirile minna ei saa, siis tundub nagu oleks kogu suvi luhta läinud!

Tänavune suvi on praeguse teadmise juures päästetud, sest homme hommikul asun ma teele Lelle poole. Sääl mind küll vana tuttav buss ees ei oota vaid hoopiski turniiri uustulnukast sõiduk Kinorong. Seda pole varem olnudki ja järelikult pole mina sellist soomukat elu sees näinud. Homme õhtul aga saab see viga parandet.

Kui mul logistiliste probleemide kiuste õnnestub end laupäeval Lellest Omedu poole vedada, saan tutavaks veel teisegi seni nägemata kinosõiduki, nimelt Kinolodjaga. See küll purjutas purjetas Eesti veekogudes juba mullu, ent paraku oli mullune suvi minu jaoks just üks nendest, millest pigem ei räägiks, kuna Kinobussi suveturniirile ei saanudki. Orienteeruvalt ütlen Kinobussi rahvale aitäh ja head aega pühapäeva hommikul Võõpsus.

Mitte ei ole see täiesti juhuslik, et just homseks tahtsin kohale jõuda. Nimelt tähistab homme oma sünnipäeva mu hää sõber ja ühtlasi Kinobussi vaimne juht Mikk Rand (füüsiliselt juhib bussi Marko Sarv). Eks ma tahtsin ka talle oma head soovid isiklikult öelda saada.

Pildil on Mikk 2003. aasta Kinobussi suveturniiril. Tookord juhtus talle just sünnipäeval Vormsi saarel väikne äpardus. Leppime kokku, Mikk, et jalg jääb tänavusel sünnipäeval terveks, eks?

Sildid: ,

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
