Larko peegel

Minu televisioon

Posted on: 30 07 2008

Kati küsib, millist televisiooni me ometi tahaksime. Minule praegusel kujul televisioon kohe üldse ei meeldi, olgu siis kanal mis tahes. Ei meeldi see, et saated on kindlal ajal eetris, mitte aga siis kui mul aega vaadata oleks. Ei meeldi seegi, et side on ühesuunaline: kuidas telesaate otsa kommentaar nõnda lisada, et see ka teistele vaatajatele nähtav oleks?

Minu televisioon peaks selline olema, et ma saan endale sobival ajal selliseid saateid vaadata, mis mulle huvi pakuvad. Kui mul tuleb kempsus või külmkapil käia, peab saade selleks ajaks seisma jääma. Televiisori kasutajaliides peab võimaldama saadete kommenteerimise ning arvamuse avaldamise ükskõik millisel teemal sõltumata saadete sisust.

Televiisoris peab ka telefon sees olema, millega ma saan teistele telekaomanikele tasuta helistada ja tavatelefonile odava raha eest. Mul peab olema võimalus ise nii videot, audiot, pilte kui ka teksti telekasse salvestada. Kui tahan peab olema lubatud ilma tsensuurita enda salvestatud asju teistele jagada.

Teleka sees peab olema vähemalt üks võimas otsingutööriist, mis võimaldab mul väikse vaevaga tohutust valikust teavet ja meelelahutust leida. Seal peab olema rakendus elektroonilise kirjavahetuse jaoks ja teinekord tahaks ka midagi toredat nänni teleka vahendusel endale koju tellida. Pangaasjade ajamine peaks ka võimaldatud olema.

Tegelikult mul selline telekas ongi olemas. See on Internetiga ühendet arvuti.

2 kommentaari to "Minu televisioon"

no sa loodetavasti ei taha, et päris kõigi nende funktsioonide eest rahvusringhääling hoolitseks. 🙂

muidu sobib selline telekas mullegi kõige rohkem.

Miks ka mitte rahvusringhääling võiks ISP’ks hakata, saaks sedasi oma eelarvesse raha juurde. See pole muidugi oluline, kelle toru läbi “teleka” sisu käib kui toru hästi töötab.

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
