Larko peegel

Joobes on lõbus

Posted on: 20 07 2008

Käesolev sissekanne oleks õieti lugupeetava variisiku pärusmaa, ent ma ei taha teda täna tülitada. Joodik on variisikuks veidi tülikas: kui teda blogiloo kirjutamise tarvis üles ajad, ei tahagi ta pärast tagasi magama minna nagu kord ja kohus. Tavaliselt algab pärast tema postitusi pidu ja pillerkaar, milleks ma ise ei pruugi valmis ollagi.

Nii ma siis katsungi ise seda elektronpaberil kindlaks teha, et purjakil olla on uhke ja hää. Mitte ei pea ma üksnes seda silmas, et mõõduka joobeseisundiga teatav küüniline teravmeelsus partei ja valitsuse propaganda vastu tekib, kuigi seegi käib asja eest küll. Lihtsalt et alkoholijoobes on mõnus ja lõbus.

Asi on muidugi sootuks teine kui joove tugev ja viibid sellises kohas, kus läheb arutamiseks kas mitte ei alkoholiseaduse paragrahvi 70 alusel suisa solvanud inimväärikust ja ühiskonna moraalitunnet. Vähe sellest et sind sel juhul trahv ähvardab, enne asjakohast menetlemist pead veel loetud tunnid kõva põranda peal magama ja veel kõvemas joobes venelastega rusikatega kaklema. See aga läheb juba käesoleva sissekande raamidest välja, sellest kirjutan veel eraldi. Olgu aga etteruttavalt öeldud, et olen oma võla Eesti Vabariigi ees tasunud ja riigieelarvet 600 krooni ulatuses toetanud, kuigi enda arust inimväärikust ei solvanud.

Täna aga olen väärikalt purjus, kusjuures ühiskond ei saa oma moraalitunnet vahele toppida, sest viibin oma enese kodus. Kodustes tingimustes purjutada on ka teinekord mõnus. Mõttelend missugune kui ise käsed ja ise keelad. Enamasti küll jätad keelamata.

Interneeduseski on sootuks teistsugused leheküljed kui pisut napsitanud olekus guugeldad. Ei tea kas Google lausa lõhnad juures tuvastab, ent igatahes näitab ta mulle purjuspäi hoopis teistsugust veebisisu kui kaine peaga. Äkki ongi Google ise purjakil ja mina täitsa kaine?

Niimoodi muidugi lõpmatuseni jätkuda ei saa; Google tuleb kainenema toimetada. Kui aga üks või teine (Google või ma ise) väsima hakab, on siit arvuti eest umbes viis meetrit mu voodi juurde. Ja mu voodis pole purjus venelasi, kellega oleks vaja rusikaga vehkelda. Ega pärast pea võmmidega arutama, kas inimväärikus ja ühiskonna moraalitunne solvatud said.

Nii ma siis guugeldangi edasi. Võtan viina ka ja kui tundub, et üks või teine meist liiga teinud, siis astun viie meetri kaugusele. Ja homseks toon värskendavat õlut.

Vot nii, tsort paberii pasalusta!

Edit: Kell on 15.40. Olen vahepeal pea kaineks maganud. Erilist pohmakat ei ole. Viinatilk oli mul hommikuse kohvi jaoks alles, jõin ära. J läks õlle järele.

1 Response to "Joobes on lõbus"

[…] arusaamatusele, mis mul märtsikuul Tallinnas Põhja Politseiprefektuuriga sel teemal oli. Varasemas blogisissekandes juba mainisin, et mulle mõistetud 600 krooni rahatrahvi olen tasunud, mida kinnitab ka ekraanipilt […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
