Larko peegel

Kohtuveskid jahvatavad

Posted on: 10 06 2008

Tänase kohtuistungi kohta ma esialgu sisulist arvamust ei avalda. Ootan enne kohtuotsuse ära, mis peaks kahe nädala pärast ehk 24. juunil laekuma. Siin jumalavallatul maal võib isegi kaunil jaanipäeval kohtukull tervitada, kuna siin kalendriviirastuse tõttu jaani juba eelneval nädalavahetusel tähistatakse.

Küll aga tahan tänada oma advokaati Matti Huunan-Seppälät, kes mind targalt ja väärikalt esindas. Tänu tema paindlikule ja nutikale olulise ja vähem olulise vahe mõistmisele sai mu asi parimal võimalikul viisil kohtu ees ette kantud ilma et oleks kogu protsessi olulisimatest põhimõttelistest seisukohtadest taganema pidanud. Mul on hea meel, et meil saalis ja väljaspool saali omavahel väga hästi kompas. Saime üksteistest poolest sõnast aru ja vahepeal polnud sedagi vaja rääkida.

Üks isiklik kaotus, ja mitte väikne, tuli mul täna vastu võtta. Ei pannud tähelegi, et mu sülearvuti saalis akuvoolu peal töötas ja enne lõunapaussi oli aku tühjaks jooksnud. Lõunapausil seda laadida ei õnnestunud ja istungi teise poole pidin ilma märkmikuta hakkama saama, sealjuures ka oma tunnistuse andma.

Mis aga kõige hullem, kodus tuvastasin, et ilmselt ma nii lihtsalt viga parandada ei saagi. Arvutisse voolu sisestada ei õnnestu. Näis nagu oleks voolukaabel just selle koha pealt kannatada saanud, kus ta tuleb arvutiga ühendada ja mul pole õrna aimugi, kuidas kaablit asendada. Tuleb ehk homme kuskilt sobiv kolapood üles otsida. Kui asi üldse kaablis on. Esialgu pean paratamatult vana lauaarvutiga läbi saama.

Sildid:

2 kommentaari to "Kohtuveskid jahvatavad"

[…] tulgem nüüd ometi tiblade juurde tagasi! Sellist elukat nägin ma viimati juunikuul kohtusaalis. Esindas vastaspoolt, raisk, ja polnud põrmugi venelane. Pesuehtne Soome bürokraat, ent tibla […]

[…] aegadel olnud kombeks teha väikne video sünnipäevalastele. Paraku on mu sülearvuti veel rivist väljas ja lauarvutisse pole õnnestunud videotöötluse tarkvara paigutada. Sestap jääb tänane […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
