Larko peegel

Jahisaagiks neli A-tähte

Posted on: 8 06 2008

Selle nädalasvahetuse fotojahi ülesanne on küllaltki abstraktne, nimelt paljas A-täht. Esialgu arvasin, et peaksin sellega seoses kõvasti pingutama et oma pildivarudest midagi asjakohast üles leida. Ilmnes aga, et tuhkagi ei pea, sest A-tähega seonduvaid pilte on mul hullemaks rohkem kui ühte fotojahi sissekandesse mahub. Lõpuks otsustasin piirduda neljasse A-teemasse. Need on administraator, arvuti, avalik koosolek ja arstiroht.

Administraatori teemaga seondub mul teisigi a-tähega algavaid väljendeid, nagu näiteks armas mälestus, läinud aeg ning asjalik ja abivalmis personaal.

Mul oli mitu head aastat Tartus käies kombeks peatuda Kutsehariduskeskuse Põllu tänava kompleksis asunud Kooli hostellis, kus igapäevse töö eest vastutasid peamiselt hotelliteendindajateks õpivad õpilased. Ehkki seal just moodsaid mugavusi ei olnud ja sinna tulles pidin ilma liftita viienda korruse peale ronima, meeldis mulle see koht kõiges oma nõukaaegses nukruses hubasa ja koduse atmosfääri tõttu. See maja aga on juba eelmisest sügisest kapitaalremondis ja ei tea kas seal enam kunagi majutusasutust avatakse. Vaevalt siiski just sellisel kujul kui mina seda tahan meeles pidada.

Arvutipilte on mul kuhjaga kuid ainult üks enda tehtud Mark Soosaarest arvutit kasutamas. Toona ta veel Riigikogu liige ei olnud, küll aga Pärnu linnavolikogu. Pilt on tehtud tema Chaplini kultuurikeskuse kabinetis.

Peatudes tookord endises parteimajas olin peaaegu et selles lootuse kaotanud, et Marki usutleda saaksin. Kui ma aga öösel maja alumise korruse arvutipunktis veebis surfamas olin, ta siiski majja saabus ja oli mõne minuti pärast lahkelt nõus minuga vestlema. See oli esimene, õnneks aga mitte viimane kord elus kui ma temaga kohtusin.

Seesinane avalik koosolek leidis Tartus 2. veebruaril 2005 aset. Seega on tegemist Tartu rahulepingu 85. aastapäeva üritusega. Kõnelemas on Enn Tarto, keda mul pärast sõnavõttu ka võimalus usutleda oli. Pealtkuulajate hulgas on toonane peaminister Juhan Parts.

Arstirohu pilt juba kõneleb ise enese eest. Seondub ta omakorda muidugi ka arvutiga.

1 Response to "Jahisaagiks neli A-tähte"

[…] fotojahil pilti taaskasutama, mis juba ükskord jahist läbi on käinud, nimelt abstraktsema A-tähe teema […]

Räägi kaasa

Tööalased teenused

RSS Mu värskeimad postitused

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

Rubriigid

Arhiiv

RSS Eestikeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Soome blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Ingliskeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Saksakeelsetes blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Skandinaavia blogides

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
